onsdag 23 februari 2011

Till lilla Novalee

Jag blev ju moster för snart en månad sedan och idag så fick jag träffa den lilla tjejen för första gången. Självklart så fick hon lite presenter av oss. Tänkte att jag kan ju inte bara köpa presenter, synörd som jag är så måste jag ju även sy nåt.
Det jag gjort till Novalee är:

En egen handduk med namn :-)

Namnmössa

Ett par haremsbyxor i stretchdenim med stjärnor.
Muddar i rosa och namnet på benet.
Tyg: Stoff och Stil
********************
Det verkade iaf som att föräldrarna var nöjda med allt och lillskruttan själv tackade moster för presenterna genom att ligga och grimasera en massa innan hon tvärslocknade i min famn.
Finns det något mysigare än det?

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Vad du är duktig! Jättefint!!
Vilket vackert namn, Novalee...
Kram och ha en fin dag!

KarinW sa...

Jamen då får man väl titta in här istället då!Din duktiga dotter borde skaffa en tårtblogg, hälsa henne det.På söndag ska jag ge bort fina mössan och imorgon ska du få betalt för den:)))

grønn sa...

For ei søt lita bukse :-)
Du lager masse fint!
Hyggelig at du vil delta i blogglotteriet mitt!