tisdag 15 februari 2011

Handdukar till mina småkillar

Förra veckan så hade jag både mamma och brorsans lilla kille här hemma från torsdag till lördag. Mys! Mille (fasters lilla älskling) älskar elefanter så då var jag ju bara tvungen att göra en handduk med en elefant på till honom. Broderade även dit hans namn så inte hans klåfingriga föräldrar ska ta fel handduk. ;-) Mille bar omkring på handduken en lång stund efter det att han fått den så det måste betyda att han gav den godkänt.

Isak ville såklart också ha en egen handduk. Och självklart så fick han det. Men där var det inte tal om nån elefant, nej en traktor skulle det vara. Förvånad någon? Hihihi inte jag iaf. ;-) Passade även på att testa en av dom nya brodertrådarna från Bibbi när jag broderade Isaks namn. Gillar trådarna som är i olika färger. :-)


Inga kommentarer: