söndag 30 januari 2011

Söndag = vilodag? Inte här hemma...

Idag så tog Ronnie med sig barnen ut och åkte skoter för att jag skulle få lite lugn och ro vid symaskinerna. Sånt är alltid uppskattat. ;-)
Lyckades få en hel del sytt. Bla ett par velourbyxor med fusk bakficka. ;-)

Velour och mudd har jag för mig att jag köpt hos Mjuka tyger.
Bakfickan är som ni ser broderad.
Har jag sagt att jag älskar min nya symaskin? ;-)
I fickan sitter det en liten katt. Söt va?
3par byxor i apvelour och den är från Mjuka tyger det vet jag! :-)
3 namnmössor syddes också.
Alla med Hello Kitty på.
4 andra mössor hann jag också med innan det var dags att slå av symaskinerna för idag.
Hjärtat är broderat med metallictråd och glänser jättefint. Fjärilen är bara broderad i ytterkanterna. "Fyllningen" på fjärilen är av rosa velour.
Som vanligt så blir det väldigt dåliga bilder när man fotar på kvällen. Men eftersom att jag vet att jag ofta glömmer att fota mina alster om jag inte gör det direkt så får jag ta den smällen. ;-)
Hellre det än inga bilder alls... ;-)

Inga kommentarer: