onsdag 12 januari 2011

Snigelkillen och drakbyxorna

Kolla in mina nya namnlappar! Eller kan man kalla dom lappar? Hmm kanske borde kallas nåt annat. I alla fall så köpte jag dom för att slippa dom vanliga namnlapparna på vissa plagg. Aldrig testat dom tidigare men dom fungerar jättebra så dom kommer jag nog att använda mig av ibland även i framtiden.
Den här testomgången så köpte jag stjärnor i olika färger.
Vad jag satt dom på för något?
Jo första stjärnan satte jag på ett par drakbyxor.
Andra stjärnan på ett par snigelbyxor.
Och den tredje på en snigeltröja.
Allt är hör och häpna till min yngsta son. Vet inte när jag sydde nåt till honom senast. Om man inte räknar alla mössor förstås. Men nu var det alltså äntligen hans tur att få något.
Hade lite svårt att välja en livebild så det fick bli tre stycken. :-P
En glad kille i sina nya kläder. :-)

Tack mamma!
Förstår inte att dagispersonalen klagar på att Isak aldrig vill vara med på bild. Jag har då inga problem med att få honom att ställa upp framför kameran. ;-)
*****************
Tygerna kommer ifrån Znok design och muddtygerna från SoS.

Inga kommentarer: