måndag 24 januari 2011

Syfestivalen


Så är det då dags igen! Den 18/2 så slår Syfestivalen upp sina portar igen. Jag hade nästan glömt bort det men nu börjar det dyka upp på sybloggar och på Syfestivalens facebooksida.
Skulle så gärna ha velat vara där den här gången också men nu blir det tyvärr inte så. :-(

Syfestivalshelgen är egentligen så mycket mer än bara ett besök på mässan. Det är en helg som jag brukar få rå om min mamma alldeles för mig själv. Eftersom att vi bor så långt ifrån varandra så är det skönt med en hel helg tillsammans. :-)

Men den här gången så blir det ingen Stockholmsresa för mig men istället så kommer mamma hit till oss. Vilket inte heller är helt fel. Enda nackdelen är väl i så fall att jag måste dela med mig av henne... ;-)

Men alla ni som ska på Syfestivalen, jag hoppas att ni får ett jättehärligt besök på mässan!
Och ja! Jag är jätteavis på alla er som ska iväg. :-P Men jag får väl nöja mig med att läsa om alla era fynd som ni kommer att göra. ;-)

Inga kommentarer: