måndag 6 september 2010

Tömning av kameran...

Ja då var det dags att tömma kameran på bilder igen. Har inte varit så himla duktig på att blogga om mina kläder den senaste tiden. Men nu när hösten kommer och man är mer inomhus så kanske det blir lite bättre. Det är vad jag försöker inbilla mig själv iaf. ;-)

I helgen så var jag på min första marknad och sålde mina kläder. Skitkul var det! Träffade massor av folk både kända och okända. Fick även massor av beröm för mina barnkläder och det är alltid lika roligt att höra. Jag sålde massor och är supernöjd med min första dag som knalle. Synd bara att jag inte haft så himla mycket tid till att sy den sista tiden annars så hade jag ju kunnat haft ännu mer saker med mig. Men jag är absolut nöjd ändå. :-D Dessutom så fick jag även en massa beställningar och det är ju inte heller fy skam.

Här kommer en bildkavalkad på lite av sakerna som jag hade med mig och nån enstaka beställning.
Velourkjolar i tyg från mjukatyger.
Små sparkbyxor, tygbiten det är sytt av har jag fått av pappas sambo så det vet jag inte vart det kommer ifrån. Muddtyg = Stoff och stil

Tröja i tyg från en tygaffär i Gnarp och muddtyg från SoS

Fordonstyg från Jny Design och muddtyg från SoS

Se ovan... ;-)

Velourbyxor i tyg från mjuka tyger

Velourbyxor även här i tyg från mjuka tyger.

Det här velourtyget har jag hittat i gömmorna och har ingen aning om var det kommer ifrån.

Trolltyg från mjuka tyger

Mera trolltyg...

T-shirt och även den är fullproppad av troll. ;-)

Gissa vad det är på den här tröjan? ;-)

Stjärnbyxor i mjuka tygers härliga velourtyg.

Elefantbyxor. Allt från SoS.

Detsamma gäller här. Allt är från Stoff och stil.
Mössan är en beställning till en liten Hugo som är "Hu go´som helst" ;-)

Randiga mössor i E-slöjds härliga trikåtyg.

Mera mössor, vissa med applikation och vissa med tryck.
Men alla är sydda i trikå från E-slöjd.
Fleecefodrade vantar i olika tyger från bla mjuka tyger, Jny Design och Stoff och stil.

2 kommentarer:

rostis sa...

wow, vilken imponerande bildparad!

duBedåre sa...

Så glade fine stoffer, og så fine klær!