måndag 20 september 2010

Litet hemlisbyte

Fick härom dagen mitt paketet i senaste lilla hemlisbytet som Tisa ordnat. Mitt paket kom från Tisa själv och det var superfint! Tyvärr så blev det direkt ett himla liv vid köksbordet när jag öppnade paketet. Det började med att Isak skrek rätt ut att jag skulle ta av mig Thereses mössa. ?? Jag provade mössan som låg i paketet och det fick jag tydligen inte. :-S Therese var ju såklart inte sen att hänga på brorsan utan sa också att jag skulle ta av mig hennes mössa. HENNES MÖSSA?? Nänämensan den gubben gick inte! Bytet var för MAMMOR och inte små gamar till döttrar. ;-) Men det örat lyssnade ingen av dom på. Så nu är mössan i Thereses ägo. Själv så ska jag väl frysa ihjäl i vinter... :-P

Som tur är så skickade Tisa med lite choklad så att jag kan tröst äta och när kylan kommer så får jag väl värma mig med lite te.

Tack så jättemycket Tisa för ett kanonfint paket! Mössan gillades av hela familjen och kommer att användas flitigt i vinter men tyvärr inte av mig... :-(

Inga kommentarer: