måndag 20 september 2010

Hemlisbyte "Höstmys"

Idag så låg det ett paket på köksbordet när jag kom hem. Först så blev jag lite förvånad över att tygerna som jag köpt redan kommit. Men sen insåg jag att det måste ju såklart vara mitt paket i hemlisbytet. Så jag slet upp det för att kolla vad som gömde sig där i. :-D
Det här är vad jag hittade:
En mössa (Titta tåg mamma! sa Isak och sedan så satt mössan på huvudet), trosor till Therese (men dom var aningen för små så dom ska få glädja en annan liten flicka), blåbärs te, en mugg att dricka teet ur, snedslå, sytråd, symärke, ett härligt blått tyg i stretch frotté och ett mönster på ett par baggyjeans. Fullproppat med andra ord.
Men vänta nu det saknas nåt...


Ja just det Isak fick ett par velourbyxor med ett äpple på.
Dom åkte på direkt. "Mamma jag vill ha dom mjuka byxorna nu" sa han och tog av sig sina jeans. ;-) Så nu är byxorna invigda och dom är både mamma och son jättenöjda med.

Äppelapplikationen på rumpan.


Tack Vouffen för ett jättefint paket!

Om ni vill se vad jag skickade till Mammalito så kolla HÄR!

2 kommentarer:

mammalito sa...

Tack tack tack för det jättefina paketet. Ljuset lyser just nu och snart blir det lite kaffe också! Superfin klänning som jag ska prova imorgon, men den ser ut att passa. Mössan var jättefin... helt enkelt jätteTACK!

mammalito sa...

Ja det var kul med någon nära... :) Jag tänkte va, vem har skickat paket därifrån!! Hihi... :)