onsdag 14 juli 2010

Massor av obloggade kläder

Man skulle kunna tro att jag inte sytt nånting på länge så tyst som det har varit på bloggen den senaste tiden. Men inte då jag har sytt en hel del, jag har bara inte hunnit blogga så mycket. ;-)
Inte blir det bättre av att solen skiner och man helst av allt bara vill sola och bada. Vem vill då sitta inne med en dator i knät? Inte jag!

Jaja här ser ni iaf lite av det jag har sytt. Vissa plagg har redan fått nya ägare och resten har flyttat in hos Chili i väntan på att även dom ska få nya ägare.

Några dreggellappar, tätt följt av några singoallaklänningar...






En ärmlös klänning

Napphållare

Fler napphållare...

Kjolar i diverse tyger och storlekar...




Husvagnsbyxor

Prickiga byxor
Elefantbyxor och 2X randiga byxor
Randiga velourbyxor
Rosa molntröja
Fordonströja med stjärnärmar
Stjärntröja
Fordons t-shirt
Stjärnset
Molntröja i brunt och grönt
Ännu en molntröja
Har molntyg i flera färger... ;-)
prickig t-shirt
Elefant t-shirt
Randigt set med blommor

1 kommentar:

Anki sa...

Vad mycket fint du har sytt!