torsdag 29 juli 2010

Beställning!

Hade tre kompisar med barn här på lunch för ett tag sedan. Alla tre mammorna satte igång att rota igenom mina tyger. När dom hittat några dom tyckte om så började dom hojta "sy en kjol av det här, ett par byxor av det här, jag vill ha 2 mössor med namn av det här, det här vill jag ha en klänning av" osv... Nu är den första av dom tre beställningarna färdig.
Mamma nummer 1 beställde:

Singoallaklänning i ett gulligt Doratyg.
Tyget har jag fyndat på Tradera.
Elefant t-shirt till lillebror.
Tyg från Stoff och stil.

Kjol som man kan snurra i. ;-)
Tyg från Stoff och stil.
All mudd kommer också från Stoff och stil.

1 kommentar:

Nettan sa...

Hejsan!
Jag skulle vilja ha en ny mössa till Linus. Om det går bra så gör jag en beställning här.

Jag vill ha en mössa med bilar på och om det går så får det stå Linus på den.

Kram Jeanette