torsdag 15 juli 2010

Det har kommit!

Idag fick jag mitt efterlängtade paket och det var fyllt av massor med fina grejer.
Paketet innehöll en t-shirt och ett par shorts till Isak, badleksaker (som redan har hunnit vara en sväng i poolen), snedslå i 3 olika färger, 2 böcker varav en i ett kanonfint bokfodral, ett mönster på shorts, en påse godis och ett helt underbart tyg.
Kan meddela att Isak gillar det skarpt! Han kunde knappt slita sig ifrån det när det var dags att åka till dagis. "Måste titta lyftkranen först mamma!" fick jag till svar när jag sa att det var dags att åka. ;-)

Tack så hemskt mycket min hemliga vän för ett jättefint paket!

3 kommentarer:

Sandra -Vildkatten sa...

Va skönt att det kommit fram.

Chris Andersson Karinsdotter sa...

hej Tjohalia!

Jag undrar om man kan få lägga en liten beställning, om tid finnes ;)
Jag skulle SÅ GÄRNA vilja ha ett par rejäla baggyjeans i skönt jeanstyg uppsydda efter min tjocka häck och växande mage. kolla in www.rafsen.se för lite inspiration... vad tror du, är det ngt som skulle kunna ordnas? =)

Kramar/Lillasyster

Unknown sa...

Och idag fick jag paket från dig! Gissa om jag blev glad?! Helt perfekt var det, så tack fina du!