onsdag 31 mars 2010

Moln, moln, moln och lite djur...

Köpte på mig lite av Jny designs molntyger när jag var på syfestivalen och jisses vad jag ångrar att jag inte köpte ännu mer. Men men det är ju inte så långt till Åre och maken är ju där i princip varje dag så nog ska jag kunna få hem några fler meter av molntyget det tvekar jag inte en sekund på. ;-) Har inte hunnit sy av alla färger ännu men några har jag sätta saxen i.

En brun molntröja med orangea muddar.
Muddtygerna kommer från Stoff och Stil.
Orange klänning med svarta muddar.

Rosa klänning med lime muddar.

Orange klänning med turkosa muddar.

Lila klänning med gula muddar.

Rosa klänning med lime ärmar och muddar.

Rosa farmartröja.

2 kommentarer:

Strumpetossa sa...

Superfina allihop!! Riktigt snygga färgkombos. ;)

MADELEINE sa...

Vad kostar en molnklänning i stl 92?? Vill ha en!!