fredag 19 mars 2010

Mitt paket i hemlisbytet

Jo då det var mitt paket som kom med DHL häromdagen. :-D
Det här är vad som låg i paketet: medeltidsmönster för pojkar, leggingsmönster, en mönstersax, tryckknappar att sy fast, säkerhetsnålar, trådrullar, duschsvampar, snedslå, hängselklämmor, dragkedjor, smalresår, värmeljus, mailingbags, och tyg.
Tyvärr så innehöll inte mitt paket något pysslat alls. Ska erkänna att jag blev riktigt besviken. Tycker att det är det roligaste med dessa byten. Men men det är inget som jag kan göra så mycket åt.

Tack så mycket Pumpalot, det var många användbara prylar i paketet. Men som sagt tråkigt att det inte följde med något pysslat. Speciellt eftersom att jag sett alla fina saker du gjort tidigare. ;-)

1 kommentar:

LINDUS sa...

vad synd att du inte fick något sytt eller pysslat i ditt paket....jag är i allafall supernöjd med mitt paket jag fick av dig.