torsdag 11 juni 2009

Avslutningspresent

Nu tror jag att jag törs tala om vad Jespers fröken Lisa ska få av honom i morgon.
Ost, kex, vin, päron, vindruvor, vinglas (hård plast), servetter, fleecefilt, pocketbok med fodral (som matchar väskan) och Lisas favorit godis vingummin.
Allt som behövs när man vill ligga i solen och slappa.

Allt packades ner i den här väskan.

Mitt första försök på att göra en egen dagiskasse enligt Knåpmoderns beskrivning. Gjorde dock lite egna modifieringar på den. Eller ska jag säga i den. Jag gjorde en ficka innuti med dragkedja så att det är lättare att hålla reda på små saker och så sydde jag ett nyckelband så att hon snabbt ska kunna få tag i nycklarna. Jag tyckte att det var lite svårt att få till propotionerna när man bara har sett de på bild tidigare.

Men jag är nöjd och det hoppas jag att Lisa också blir.

1 kommentar:

MADELEINE sa...

Har du sett bilderna på Amanda i hennes söta förkläde?? ;-)