onsdag 11 maj 2011

Hemlispaket "Grönt är skönt"

Tjohoo idag så kom äntligen mitt hemlispaket! :-D
Isak och jag hjälptes åt att öppna och det var inte lite grejer vi hittade! Isak fick ett par jeansshorts, ett sommarlinne och en chokladkaka. (Jajamen han hävdar starkt att den är hans, får väl se om man kan få smaka en bit...) Dessutom så låg det en jättehärlig tygbit, fröpåsar (smultron och solros), te, klänningsmönster, en mattidning (har redan hittat saker som ska testlagas) och en rullkniv. Inte illa eller hur? Jag är supernöjd med mitt paket som jag fick från Lindus.


Så här mycket saker hittade jag i mitt paket. :-D Isak testar sina nya kläder...
Titta mamma det är apor på magen!
Syns det att min lilla busunge är nöjd med sina nya kläder?


**************
Jag hade som vanligt alldeles för bråttom med att få iväg mitt paket så jag glömde naturligtvis att fota mitt paket innan jag skickade det. Men men jag skickade mitt paket till Ericas tygverkstad och hon kommer säkert att blogga om det när hon har tid och då kan ni tjuvkika där istället. ;-)

1 kommentar:

LINDUS sa...

åh vad glad jag är att kläderna passade...hade ingen i samma size att prova på så var väldigt nervös att shortsen var jättestora....pösiga skulle de va men inte för stora.
sen när jag skickat iväg paketet så insåg jag att lappen med "några rader" på låg kvar hemma så om det är ok så kan jag maila vad som stod istället?