tisdag 14 juli 2009

Auktionsfynd :-D

Igår så var vi iväg på auktion och jag lyckades fynda lite saker.
Bla annat några meter av det här tyget:

Inget slitet och inga fläckar. Så det är jag nöjd med.
Betalade 20kr för det. Nu är tyget tvättat och hänger ute för att torka.
(Bilden är tagen när det hänger ute på sträcket därför så är det skrynkligt.)
Får se vad det blir av det senare...

Köpte även en skattkista för 30kr. Den innehöll inget godis...

...men många trådrullar, sy- och stoppnålar och massor av andra sybehör.

Pappa trodde jag var galen som ropat in en låda med fiskredskap. Jag äter nämligen inte fisk. ;-)
Men min låda innehöll inga fiskredskap utan...

... tusentals knappar i olika storlekar och modeller. Även den betalade jag 30kr för.
Kände mig riktigt nöjd med mina fynd. :-D

Inga kommentarer: