onsdag 3 augusti 2011

Klänningar, klänningar, klänningar...

Det har ju varit ganska så dött här den senaste tiden och det beror på att jag inte har sytt så mycket. Har varken haft tid, ork eller lust. Jag har mått pyton bara jag tittat åt symaskinerna men nu börjar det rätta till sig igen. Jag har iaf kommit så långt att jag syr igen även om gläjen jag känt tidigare när jag sytt inte riktigt vill infinna sig. Men den kommer väl så småningom. Hoppas jag iaf. Nu börjar det närma sig Mitt Marken och jag hade tänkt stå där och sälja mina alster även i år och för att det ska gå så måste jag ju sy. Och det har jag gjort! Bla det här:
Klänning i lapptäckstyg.

Baksidan...
Grön kortärmad singoallaklänning med cup cakes.
Och en lila blev det också...
Singoalla till en liten tjej som älskar Blixten Mc Queen. :-)
***********************
Tyg: "Lapptäckstyget" är fyndat på Tradera.
Cars tyget är köpt på en FB sida för tyggalningar som mig. ;-)
Cup cakes tygen kommer från Stoff och stil

Inga kommentarer: