onsdag 3 augusti 2011

Isaks beställning!

Idag så har jag tro det eller ej sytt till Isak. Han brukar vilja ha både det ena och det andra men tiden och orken räcker liksom aldrig riktigt till för att sy till honom. Men idag så klippte jag ut en overall (one piece). Han har själv valt tyg och dessutom bestämt att det skulle vara en motorcykel (cross) på benet. Han har stundtals varit med och sytt också. Tror att han inte riktigt litar på att jag gör rätt... ;-)
Har sytt lite annat också. Men allt kommer inte med i det här inlägget men två andra grejer slänger jag med iaf. ;-)
Nöjd kille som ville bli fotad i sin nya stass! :-)
Fodrade huvan med lite färgglatt tyg. :-)
Lite stor men vad gör det! Grabben kommer att växa i den det är jag säker på... ;-)
Närbild på benet.
En långärmad singoallaklänning med en broderad glasstrut.

Långärmad singoallaklänning med ugglor.

**********************

Tyg: Collegetyget kommer från Stoff och stil, muddarna från gömmorna, uggletyget och jeansjerseyn kommer från Ohlssons.

2 kommentarer:

maria sa...

Vilken fin one piece overall och vad duktig du är på att sy :)

Må så gott !
Kramar <3

Tjohalia sa...

Tack så mycket Maria! :-)

Det ska jag. Du också hoppas jag! ;-)
Kram