onsdag 23 mars 2011

Mössa och dregglisar

Slängde ihop en mössa också. Dregglisarna sydde jag härom dagen men satte dit tryckknapparna idag så nu är dom också redo för leverans. :-)

Alla tre har fått broderier på sig.
Har jag sagt att jag älskar min broderimaskin? ;-)
Lite bättre bild på mössan. ;-)

Men nu är det tyvärr lite stillestånd på broderibiten. Min älskade make skulle köpa Totally Stable åt mig när han var i Sundsvall sist och fick med sig helt fel hem. :-(
Men han är helt oskyldig eftersom att han inte hade en aning om vad han skulle köpa så ringde han mig som fick förklara för människan som arbetade i affären vad det var jag ville ha. Lik förb..... så får jag fel grejer! Skit kärring! Så nu måste jag vänta lite innan jag kan brodera på som vanligt.



1 kommentar:

Maud sa...

så mysiga saker du syr! Du kan väl börja sy till vuxna också?!
Kramen