onsdag 10 november 2010

Hemlisbyte "Halloween"

Fick ju mitt hemlispaket förra veckan, men eftersom att jag hade fullt upp med att packa inför resan till Stockholm och syfestivalen så hann jag inte blogga om det. Men sen jag kom hem så har jag haft fullt upp och inte haft tid med datorn. Men nu TAR jag mig tid. ;-)

Paketet jag fick det var FULLPROPPAT med godsaker! Isak fick ett par byxor och en mössa. Min lilla kille älskar verkligen alla kläder han får i dessa hemlispaket. Byxorna har han haft flera gånger redan och mössan har också använts flitigt. Min hemliga vän hade lite svårt att välja mellan två olika tyger så jag fick en bit av båda tygerna. Lyllo mig! :-D Ett mössmönster, snedslå, ett armband, massor av symärken, 3påsar med olika sorters "stryka-på-stenar" samt en påse med te. (Tyvärr inte med på bild då jag redan hade ställt den i skafferiet...)


Ett stort tack till Liten Zumo för ett superfint paket!

Måste ju bara bjuda på lite livebilder också...

Isak i sin tuffa mössa.

Byxorna framifrån...

...och bakifrån. Kolla in dom tuffa fickorna, perfekta att stoppa småbilar i. ;-)

Inga kommentarer: