torsdag 21 januari 2010

Allt möjligt ;-)

Här är lite fler bilder på sånt som jag sytt men inte bloggat om.
Mössa i tyg från E-slöjd

2st kjolar i velour från mjuka tyger och mudd från Stoff och stil.


Ännu en velourkjol. Tyg från mjuka tyger och mudd från Stoff och stil.

Namnmössa i tyg från E-slöjd.

En färgade mössor i tyg från Stoff och stil.





Mjukisbyxor i tyg från mjuka tyger.
Mysbyxor i apor och lejon tyget från JNY design.

Velourbyxor i stjärntyg från mjuka tyger.

Byxor med Nalle Puh. Kommer inte ihåg vart jag köpte tyget.

Samma sak med detta biltyg. Kommer inte alls ihåg var jag köpt det.
I gömmorna hittade jag den här lilla stuvbiten som precis räckte till ett par byxor.
Byxor i ett härligt prickigt tyg från Neo Nobelle.

2 tröjor i tyg från mjuka tyger.


Piratklänning till en tuff liten tjej.

Matchande body till lillebror.
Tyget är från JNY Design.
Samma barn fick även syskonmössor.
Tyg från E- slöjd.

4 kommentarer:

Äppel Päppel sa...

Jösses så mycket fint! Gillar dina namnmössor...de blir så fina...jag får inte till det med trycket, tyvärr!

Nette/Rostis sa...

jättefint!! rejält produktiv har du varit

MADELEINE sa...

Ojoj, här händer det grejer!!
Måste nog beställa en massa nytt igen ;-)

Nina sa...

Oj vad mycket fint =)