onsdag 28 oktober 2009

Tjejkväll

Igår så fick jag ett telefonsamtal från en kvinna som har en affär i Fränsta. De planerade att ha en tjejkväll den 19 november. De hade bjudit in ett antal kvinnliga företagre och andra tjejer som skulle få "visa upp" sina företag och hobbytillverkningar. Eva sa då att hon blivit tipsad om mig och ville att jag skulle komma och visa upp mina Tjohalia kläder.

VA!? Hjälp! Kan erkänna att jag blev alldeles kall först men efter att ha tänkt på saken i nån sekund så känndes det bara roligt. Vilket perfekt tillfälle att få visa upp mina barnkläder. Ska ringa Eva idag och tala om att jag gärna vill vara med. (Var tvungen att fundera tills idag.)
Så nu kommer jag att ha ännu mer att göra på kvällar och nätter... ;-)

Nu får vi bara hoppas att det kommer mycket folk. Så se till att boka in tjejkvällen nu.

2 kommentarer:

Äppel Päppel sa...

Åh, vad roligt och spännande! Grattis!

Anonym sa...

Fullt upp i systugan? Undrar lite om dina svar ändrats från förra hemlisbytet??