onsdag 7 oktober 2009

Födelsedagspresenter

Fick en beställning på 2par byxor. Men beställaren hade lite svårt att bestämma sig. Så jag sydde upp några stycken så att hon skulle ha lite att välja på. ;-) Hon beställde nämligen byxor i Isaks storlek så de hon inte vill ha de kan Isak få istället. Perfekt med såna beställningar!

Fuskjeans med mudd

Lilavelourbyxa med stjärnor på knäna.

Svarta velourbyxor med uggla på benet.

Orangea velourbyxor med en bulldog på benet.

Grönabyxor med apor och lejon.

Turkosa husvagnsbyxor.
"Jeans"tyget hittade jag på en auktion i somras.
Turkosa muddtyget kommer från Stoff och stil.
Velouren kommer från Mjuka tyger.
Husvagns- och lejon och apor tyget samt svart muddtyg kommer från JNY Design.
De enda byxorna som jag vet att hon skulle ha är husvagnsbyxorna. Ska bli roligt att se vilka som jag får tillbaka när jag kommer på jobbet på måndag.

3 kommentarer:

Strumpetossa sa...

Snygga brallor! :)

rino sa...

Tack för tygerna:-)
Nä jag vet inte om man skulle gissa men det är ju lite svårt när man inte ens vet vilka som är med...
Tror inte jag stött på din blogg tidigare men nu ska jag börja kika in då och då. Ha det bra
/Carina

MADELEINE sa...

Vilka schyssta byxor ;-)