söndag 6 september 2009

Pirater

Har ju inte sytt något av pirattyget sedan jag sydde filten till Mille så nu var det dags. Det fick bli en t-shirt till Thereses bästis lillebror. Ska sy en till Isak också, men när det vet jag inte när det blir. Den känns som att jag syr till alla utom honom. Får hoppas att jag hinner med att sy något till honom också snart. Men just nu så måste jag prioritera alla beställningar först.
Gillar verkligen pirattyget. Och som någon skrev så är det ju så roligt att sy tex t-shirtar eftersom att ingen blir den andra lik.

Just nu så längtar jag tills den 8/10. Då ska jag (och Therese) åka ner till mamma. Fredagen den ska jag tillbringa på syfestivalen. Sist så fick jag med mig en hel del tyg hem. Får väl se hur det blir den här gången. Har iof svårt att tro att jag kommer hem tomhänt...
Är det någon fler som ska dit?

1 kommentar:

Chris Andersson Karinsdotter sa...

vet du.. Jonas blev jätteförtjust i mössan du skickade mig!!!! han vill verkligen ha en han med. Men utan tryck :) Och den måste vara lite större i storleken än vad min är, han är ju så tjockskallig! Tror du att jag får beställa en som överraskning till honom? =) kramar