onsdag 6 maj 2009

PIF

Idag när jag kom hem från jobbet så låg det ett kanonfint paket till mig på köksbordet. En helt underbar Muminkartong var det. I den så låg den gulligaste lilla sköldpadda som jag någonsin sett och en chokladkaka. Isak som var med och öppnade paketet tog snabbt tag i sköldpaddan och jag tog lika snabbt chokladen. ;-) (Finns det något godare än choklad?)
Sköldpaddan och chokladen kom från Rostis vars PIF jag hakade på för ett tag sedan. Och det ångrar jag INTE. :-D Ta och kika in hos henne du också. Hon syr massor med fina kläder. Ta även chansen att hoppa på hennes PIF så kanske du också får ett litet husdjur i brevlådan. ;-)


Självklart så ska det provtuggas direkt... ;-)

2 kommentarer:

Nette sa...

Jättekul att det gillades. Fazers röda platta är nog min favorit mjölkchoklad :-) Det finns en plats kvar i min PIF ännu....

Sandra sa...

Fin blogg du har, hittade hit genom Rostis som jag redan har i min lista.
Lägger till dig också i min länklista!