söndag 24 oktober 2010

Jag är med och tävlar!



Janome JR 1012 är en användarvänlig symaskin med inbyggd trådavskärare
och ”snapp on” fäste för snabbt och smidigt pressarfotsbyte.

12 sömmar + 4-stegsknapphål
5 års rikstäckande fullgaranti

Värde: 2 195 kr.

*******************************

Den här symaskinen SKA bli min! Jag är med och tävlar hos symaskineriet.com, dom lottar nämligen den. En sån tävling kan man ju bara inte missa. :-D
Men vad ni än gör tävla inte ni också! Då minskar ju mina chanser att vinna. Nej då jag bara skojar självklart så ska ni också ta chansen. ;-)

3 kommentarer:

Maria sa...

Kunde inte låte bli, är med jag också:) Har aldrig vunnit ngt tidigare, skam den som ger sig:)

Marie sa...

Det gjorde du helt rätt i! ;-)
Jag har faktiskt vunnit lite småsaker tidigare men det här vore ju en toppen vinst :-D
Lycka till!

Anonym sa...

Hej hemliga vän... :-)
Tyvärr är ditt paket lite försenat pga min avkomma kom över en av sakerna och demolerade den... Paketet kommer att skickas idag eller senast imorgon. Ber så mycket om ursäkt men hoppas du kommer bli nöjd ändå.