lördag 18 juli 2009

Mera presenter + lite annat

I förrgår så sydde jag lite mera kläder till Mille. Hans föräldrar har ju fastnat för den limegröna färgen när de inredde hans rum så jag kunde inte låta bli att sy lite i limegrönt till honom.

Det fick bli ett helt set med body, byxa och mössa i trikå från E-slöjd. Såg att jag glömde sätta dit en Tjohalialapp på byxorna. Men det kan jag göra senare. Benny och Maria-Therese var nöjda med alla kläder iaf.
När jag klippte ut "jeansen" till Mille så klippte jag ut ett par extra byxor. Var bara tvungen att testa hur de skulle se ut med rosa mudd. De blev jättefina tycker jag. Synd bara att jag inte har någon liten tjej i min närhet som kan ha strl 62.
(Så är det någon som är sugen på dem så är de till salu.)

Gillade Milles jeans så mycket att jag gjorde ett par till Isak också. Men Isak fick även snörning i midjan.

1 kommentar:

Mirrezz sa...

Vilka hääärliga grejer du syr!